head_banner

Considerazioni per l'investimentu in un affari di vending machine

Cumincià un affari di vending machine pò esse un grande modu per guadagnà soldi, cù assai flessibilità.In ogni casu, hè cruciale chì cunsiderà tutti i fatturi in questu post prima di piglià l'immersione.Quandu avete capitu l'industria, sapete induve vulete mette i vostri machini, è cumu finanzià l'operazione, sarete in una bona pusizioni per cumincià.

Sapete i Costi di Startup

Cum'è cù qualsiasi impresa cummerciale, ci sò costi assuciati cù l'iniziu di un affari di vending machine, è avete bisognu di cunsiderà quandu decide si apre stu tipu di cumpagnia hè ghjustu per voi.Eccu alcuni di i costi da cunsiderà:Considerazioni per l'investimentu in una impresa di vending machine1

Distributori automatici
A spesa ovvia da cunsiderà sò i machini stessi.In media, una macchina costarà trà $ 3,000 à $ 5,000.Ddu numeru varierà secondu induve cumprà e macchine è s'ellu sò novi o usati.Se ùn avete micca millaie di dollari per affundà in questa spesa, pudete bisognu di salvà prima.

Assicuranza è Tasse
Cum'è cù qualsiasi altra attività, duverete piglià l'assicuranza è i costi fiscali in u vostru budgetu cù una cumpagnia di vending machine.Scuprite nantu à e licenze fiscali è e polizze d'assicuranza di responsabilità prima di inizià.

Costi in corso
L'affittu è i royalties ponu esse figurati in i vostri cuntratti cù i lochi chì ospitanu e vostre macchine.Quelli costi varieranu annantu à una basa mensuale, ma duvete esse capace di determinà circa quantu duverete pagà in media.

Mantenimentu
Pianificate visite regulare à i vostri siti per verificà e vostre macchine è assicuratevi chì tutti funzionanu bè.Inoltre, avete bisognu di riparazioni è rimpiazzamenti in u vostru budgetu.

L'assunzione
Parechje imprese di vending machine operanu cù un picculu staffu.Tuttavia, pudete cunsiderà à cuntrullà uni pochi di rapprisentanti di u serviziu di u cliente è / o membri di a squadra chì riparà e macchine.

Sceglite i vostri prudutti

L'inventariu di e vostre macchine ùn pare micca un compitu maiò, ma avete da pensà à u tipu di prudutti chì offre in ogni locu per fà u più prufittu.Pensate à i clienti in ogni locu è ciò chì anu da circà.

Snack foods sò a scelta ovvia.Pudete accuncià e vostre macchine cù patatine fritte, caramelle è soda, chì facenu bè in a maiò parte di i lochi.

Se vulete cambià e cose, pudete seguità a tendenza di l'apertura di vending machines chì anu snacks sani.Sicondu Forbes, e cità in tuttu u paese mettenu in vigore una legislazione chì creà regule cum'è fà 40 per centu di i prudutti di i vending machines opzioni sani.

Sceglie i Lochi Giusti

U locu hè tuttu in l'industria di i vending machine.A scelta di i migliori posti di a macchina di snack farà tutta a diffarenza se a vostra attività hè successu.Cercate i lochi chì anu e seguenti qualità:

  • Lochi chì anu un altu trafficu durante a settimana: Aeroporti, stazioni di treni, centri commerciali, edifici di guvernu, centri di eventi è scole.
  • Edifici di ufficiu cù almenu 50 impiegati.
  • Spazi senza vending machines in locu è senza altre opzioni alimentari vicinu.
  • Lochi induve a ghjente spessu deve aspittà in fila o pusà in una zona d'attesa (cum'è l'uffizii di u duttore).

Fornemu molle, buttuni è mutori di vending machine, per piacè cuntattateci se ne avete bisognu.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022