head_banner

Chì sò i distributori automatici più prufittuali?

Sempre chì a ghjente manghja è beie in viaghju, ci sarà bisognu di vending machines ben piazzate è ben fornite.Ma cum'è ogni affari, hè pussibule avè un grande successu in i vending machines, per fallu à mezu à u pacchettu, o ancu per fallu.A chjave hè di avè u sustegnu ghjustu, e strategie ghjuste è e strutture di prezzi ghjuste in u locu per assicurà chì un affari di vending machine face soldi.

Mentre chì i marghjini di prufittu mediu per i vending machines pò esse abbastanza altu, certi machini sò un pocu più prufittuali cà l'altri.Eccu alcuni di i tipi più prufittuali di vending machines:

Chì sò i vending machines più prufittuali

Distributore di caffè

Distributori automatici di caffè

L'Americani beie più di 77,4 miliardi di tazzi di caffè è spende $ 35,8 miliardi annu.U caffè hè un grande affare, ma a gestione di una macchina di caffè prufittuosa - cum'è tanti altri tipi di macchine - richiede un pocu di pianificazione strategica.

Ci sò solu lochi induve e macchine di caffè ùn funzionanu micca cum'è centri commerciali è centri.Funcionanu bè in lochi cum'è edifici d'uffizii, cumplessi di appartamenti, concessionarii di vitture è centri di mantenimentu, centri medichi, scole è lochi induve catturà e persone chì aspettanu assai o venenu à travaglià.

U prezzu di u caffè esige sapè ciò chì un mercatu unicu pò sopportà, ma parechji prupietarii di vending machine di caffè informanu marghjini di prufittu più di 200%.

Distributori automatici di soda

I vending machines di soda sò alcuni di i più populari in u mercatu è in u clima cálido, a dumanda di bevande fresche cresce in modu esponenziale.In i climi caldi, a ghjente hà da cumprà bevande friddi tuttu l'annu.In i climi staghjunali, a dumanda pò calà in u vaghjimu è l'invernu.

E macchine di soda è di bevande fresche necessanu a refrigerazione, chì ponu fà ligeramente più caru per uperà, ma sò u tipu più faciule di macchina per stock, postu chì a selezzione pò esse minima è i margini di prufittu ponu esse forti, chì u prezzu correttu.

I sodas ponu esse prezzu in ogni locu da $ 1,50 à più di $ 3,00 in certi lochi è i lattine sò tipicamente prezzu più bassu cà i buttigli.L'acquistu à l'ingrossu pò aiutà à mantene i costi, permettendu à l'operatori di chjappà un scopu di vendita di destinazione di $ 1 per transazzione.

Sò i Vending Machines un bonu investimentu 2

Distributori automatici di bevande

Distributori automatici di snack

I machini di snack sò vending machines assai populari, è ponu esse posti quasi in ogni locu cù un trafficu pesante.U marcatu nantu à certi snacks hè un pocu più bassu di qualcosa cum'è dolci, ma in generale i marghjini nantu à i snacks sò assai più largu.Se un saccu di noci custa un venditore $ 1 per cumprà, ponu facilmente carricà $ 2.

I vending machines di snack permette ancu di più varietà - chì hè grande per i cunsumatori, ma significa chì i venditori anu da visità a macchina più spessu per ricuperà l'articuli populari.

Distributori automatici di cibi friddi

I distributori di cibi friddi dispensanu articuli pronti per manghjà, congelati o riscaldabili cum'è insalate, panini, burritos, cibi di colazione è pasti cumpleti.Per fà u prufittu di stu tipu di macchina, hè impurtante di avè una mistura di alimenti chì anu una vita di conservazione corta è di l'alimenti chì anu una vita di conservazione più longa.

I vending machines di l'alimentu friddu deve esse refrigeratu cusì, cum'è i machini di soda, ponu esse un pocu più caru per correre.Inoltre, l'alimentu deve esse turnatu rapidamente.Tuttavia, perchè e persone sò essenzialmente paganu per i pranzi, l'articuli ponu esse marcati considerablemente, soprattuttu se una macchina piglia carte di creditu o debitu.

Quantu facenu i distributori automatici?

I dati chì circundanu i profitti individuali di i vending machine pò esse difficiuli di analizà perchè ci hè una fluttuazione cusì larga in tutta l'industria.Per esempiu, una sola vending machine in un hotel occupatu senza ristorante puderia purtà centinaie di dollari à ghjornu, mentre chì un vending machine alluntanatu in una lavanderia d'appartamentu scura è polverosa puderia purtà un pocu di dollari à u mese.

Tuttavia, u vending hè una industria multi-miliardaria in generale.A ghjente hà sempre bisognu di cibo è bevande in viaghju è l'industria ùn mostra assolutamente micca segni di rallentamentu.In fatti, hè in espansione.Quantu fà una sola vending machine dipende da u tipu di macchina, u so locu, i prudutti chì dispensa è u prezzu di i so articuli.Ma un grande mischju di machini è prudutti pò generà entrate significative per un pruprietariu di l'imprese di vending machine.

Huansheng s'impegna principarmenti in equipaghji meccanichi è accessori di vending machine, cum'è molle, mutori, bottoni, piste, ogni tipu di pezzi processati da a macchina è metalli.I nostri prudutti vendenu bè in parechji paesi in Europa è in i Stati Uniti cù una qualità eccellente è un prezzu ghjustu.Sè site interessatu à i nostri prudutti, per piacè cuntattateci avà!


Tempu di post: 25-ghjugnu-2022